100% Overblik

I mere end 30 år har vores køreskole udmærket sig ved høj-effektive undervisningsforløb, lave dumpeprocenter og en anstændig prispolitik, der sætter eleverne i stand til at budgettere hensigtsmæssigt før kurset påbegyndes. Hos os får du 100% overblik!*

*(Vi vil helst ikke tale grimt om vore konkurrenter, men vil alligevel opfordre dig at se dig rigtig godt for.)

Bil Lovpakken

Lovpakken indeholder al den undervisning, du ifølge loven skal have modtaget forud for køreprøven.

Personlig Teoriundervisning + login til Teoriundervisning.dk
  • 29 lektioner á 45 min

Manøvrebane Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje
  • 4 lektioner á 45 min

Kørelektioner i trafikken inkl. forsikring og skolevogn
  • 16 lektioner á 45 min

Køreteknisk Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje
  • 4 lektioner á 45 min

35 års jubilæumstilbud rabat kr. 1500,-

på Januar - Februar og Marts 2024 holdene

- kan kombineres med studierabat og vennerabat

14.470,-

(- fratrukket studierabat 10%):   12.873,-

(- fratrukket  vennerabat kr. 500,-):   13.970,-

(- fratrukket studierabat 10% & vennerabat kr. 500,-):   12.373,-

Færdselsrelateret Førstehjælp

Før teoriprøven skal alle elever have bestået kurset 'Færdselsrelateret Førstehjælp'. Har du taget kurset i forvejen via fx. ungdomsskolen, skal du tjekke at det er gyldigt. Kurset er gyldigt 1 år.

Lyngby køreskole har i foråret 2019 igen førstehjælpskurser i egne lokaler. Se venligst : kurser i førstehjælp
Kurset kan, i stedet tages via Dansk Røde Kors som udbyder Færdselsrelateret  Førstehjælpskurser.

Du kan finde datoer her / Region Hovedstaden / Kgs. Lyngby / Jægersborgvej 1

Supplerende kørelektioner

Behovet for supplerende kørelektioner er individuel og hænger erfaringsmæssigt tæt sammen med, dels hvor meget den enkelte gør ud af at forberedelsen til teoriaftnerne. - Jo bedre forberedelse, des større udbytte af teoriaftnerne - og herefter af kørelektionerne og dels - ikke blot hvordan man betjener bilen men også hvordan man forholder sig til trafikken.

For enkelte elever er den lovpligtige undervisning nok til at opnå alle de nødvendige kompetencer. For de fleste er det dog mere realistisk at flette nogle supplerende kørelektioner ind imellem eller efter de lovpligtige, for at få det nødvendige overskud til køreprøven såvel som den fremtidige færden ude i trafikken efter bestået køreprøve.

Supplerende Kørelektioner á 45 minutter:

hverdage - dagtimer

500,-

hverdage efter kl. 18:00

550,-

weekender - dagtimer

600,-

weekend efter kl 18:00

650,-

Køreprøven

Politiets prøvegebyr dækker både din teoretiske og din praktiske prøve. Forud for den praktiske køreprøve kører du og instruktøren typisk 1 rutinelektion, hvorefter I ankommer til prøvestedet i Hillerød/Helsingør/Frederikssund/Kbh.

Rutinekørsel + leje af skolevogn inkl. forsikring

• 1.700,-

Hvis vi er nødt til at tage den praktiske prøve længere væk - må der påregnes ekstra udgifter - prisen varierer alt efter hvor vi får prøvetiden og aftales ved booking af prøven med kørelæreren.

Prøvegebyr til staten / færdselsstyrelsen

Prøvegebyret betales til færdselsstyrelsen / staten via et link som sendes fra din kommune til din E-boks, når vi opretter dig i statens bookingsystem.

• 1170,-

Øvrige udgifter

Husk også udgifterne til ...

Lægeerklæring (betales til egen læge)
  • ca. 400,-

Priser for enkeltydelser

F.eks. Ved overflytning fra anden køreskole:

Personlig Teoriundervisning + login til Teoriundervisning.dk  // 29 lektioner á 45 min Kr. 3.100,-
Manøvrebane Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje //4 lektioner á 45 min Kr. 2.880,-
Køreteknisk Kursus inkl. forsikring, skolevogn og baneleje //4 lektioner á 45 min Kr. 2.990.-
Kode / login til teoriundervisning.dk (4 måneders adgang) Kr. 500,-

Supplerende kørelektioner / Enkeltydelser

hverdage - dagtimer

500,-

hverdage efter kl. 18:00

550,-

weekender - dagtimer

600,-

weekend efter kl 18:00

650,-

Priserne er alle i danske kroner inkl. moms og gældende  pr. 1. januar 2024.