Ups .. det var vinduesviskerne ...

Din praktiske undervisning starter på et lukket anlæg, hvor du først lærer at betjene og føre bilen.

Under et 4 lektioners Manøvrebane Kursus på NKTA, Nordsjællands Køreteknisk Anlæg, lærer du at betjene og føre bilen med rimelig sikkerhed før dine første kørelektioner på let trafikerede øvelsesstrækninger.

En god oplevelse

Det er ret vigtigt, at din første gang bag rattet er en rigtig god oplevelse, så på Manøvrebane Kurset tillader vi max. 3 deltagere med hver én bil. På den måde er der god tid til hver enkelt elev.

Køreteknisk Instruktør, viser dig hver enkelt grundlæggende manøvre i den bil du kører i, før du selv overtager rattet og gennem-fører øvelserne.

Transport: Gratis samkørsel fra og til køreskolen.

Manøvrebane Kurset ved Lyngby Køreskole

PRAKTISKE ØVELSER
Manøvrebane Kurset

• Forberedelse til kørsel
  • Igangsætning og standsning
  • Kørsel i otte tal
  • For- og baglæns med målbremsning
  • Baglæns kørsel med svingning
  • Forlæns og baglæns slalom
  • Parkering ved vejkant
  • Kørsel i 2. gear og højresving
  • Vendinger
  • Parkering i båse

Manøvrebane Kurset, 4 lektioner á 45 minutter, gennemføres jvf. din lektionsplan i ét modul.