De gør hele forskellen

Lyngby Køreskole sørger for, at du får en solid køreuddannelse. Ikke ved at 'rutte' med dine kørelektioner og køreprøver - men ved at sikre dig de dygtigste Instruktører!

God og solid teoriundervisning. Man får også adgang til en hjemmeside med test-teoriprøver, hvilket er et uvurderligt forberedelsesværktøj. Til den praktiske del havde jeg John, som på en stille og rolig måde fortæller en, hvad man gør rigtigt, og hvad man skal gøre anderledes næste gang. Man føler sig i trygge hænder under hans vejledning, og pludselig opdager man, at nu begynder det at køre for én, og man føler sig klar til at gå til prøve. Kan absolut anbefales. Niels.

Kompetent Undervisning

Alle i vores Team er ud over kørelærer uddannelsen pædagogisk uddannede og har imellem 5 og 35 års erfaring som kørelærere. - Det vil komme dig til gode både i teorilokalet og på vejene, hvor det er vigtigt, at du kan yde dit bedste og tilegner dig færdighederne gradvist og effektivt.

Instruktørernes dumpeprocenter ligger alle langt, langt under det pinlige og i fællesskab arbejder vi fortsat på at bringe vore elevers beståelsesprocent op imod de 100%. Det koster jo trods alt, omend de færreste køreskoler oplyser det, henved 1.500 kroner - prøvegebyr og skolevogn iberegnet - og en mental lussing at gå op til prøven i utide. Det sparer vi dig for. - Når vi indstiller dig til prøven, er du KLAR.

Lyngby køreskole levede op til mine forventninger og havde styr på tingene. Min kørelærer Jørgen Munkesø var meget dygtig og kan varmt anbefales. Vi var 4-5 drenge der alle havde ham som kørelærer, der bestod køreprøven i første forsøg. Jeg vil give ham mine 5 stjerner. Emil.

Torsten Dahlberg
    Ejer & Køreteknisk -/Instruktør